Hírek
2012. Június 06. 16:11, szerda |
Helyi
Forrás: www.mikromarketing.hu
3 hasznos tipp vállalkozásoknak a nyári uborkaszezonra
Van élet a nyár után! Hogyan készüljünk rá okosan?
A nyár eltelhet úgy a cégnél, hogy titokban örülünk a pangásnak, és nem csinálunk semmi hasznosat. De eltelhet úgy is, hogy előregondolkozva felkészülünk az őszi-téli időszakra, hogy ne kapkodva, a munka hevében kelljen majd mindent egyszerre megoldani.
Nézzük meg néhány pontban, milyen hasznos és fontos marketing eszközök bevezetésére, leporolására alkalmas ez a pár nyári hónap.
1. Honlap frissítés
A honlap frissítése, karbantartása szinte a legelhanyagoltabb területek egyike. Pedig, ha azt akarjuk, hogy valami hasznon is legyen abból, hogy elkészült a weblapunk, bizony a tartalomfrissítés alapvető. Ha évek óta ugyanaz az unalmas honlap látványa fogadja a vevőinket, látogatóinkat, nem sok esély van rá, hogy érdekesnek találják a céget. Tudomásul kell venni, hogy az 5-10 évvel ezelőtt készült tartalom és dizájn, már elavultnak számít a neten. Érdemes frissíteni ezen kívül a keresőkben való jobb helyezés érdekében is.
2. Adatbázis építés, adatbázis szerviz
Általában a legtöbb cégnek van miből adatbázis építenie. Vannak visszatérő ügyfelek, törzsvásárlók, kisebb vevők, nagy megrendelők, árajánlatkérők, érdeklődők, bármi. Egész évben nem biztos, hogy volt rá idő összegyűjteni egy táblázatba. De most, amikor egy kicsit jobban ráérünk, érdemes előszedni a számlákat, iratokat, árajánlatokat, és kigyűjteni a fontos információkat. És ami még fontos: ha már megvan, akkor kezdjük is el használni!
3. Reklámanyagok előkészítése az őszi, téli reklámkampányhoz
Célszerű már most kitalálni, mi lesz nyár után. Még van idő megtervezni, előkészíteni a reklámanyagokat, de ha újra elindul az üzleti élet, már nem lesz rá elég idő.
+1 És amire egész évben nem jutott idő
A cégvezetők nagy részének van egy listája arról, hogy mit szeretne elvégezni, ha egyszer majd lesz ideje. Ha van ilyen, akkor most ideje elővenni, átnézni, és amit lehet, mielőbb meg is valósítani.
Ha még nincs ilyen lista, akkor az alábbi néhány ötlet hasznos lehet annak, aki eldöntötte, hogy kihasználja a nyári uborkaszezont, és időt szán a marketingre.
- rég nem látott ügyfelekkel való kapcsolat újrafelvétel
- kirakat átrendezése
- irodafestés
- új reklámanyagok kidolgozása
- új célcsoportok keresése
- termékcsomagok összeállítása
- új munkaerő felvétele
Ha a fenti, pontokba szedett marketing feladatokból legalább kettőt sikerül megvalósítani, már hasznosabban és hatékonyabban telt a nyár, mint valaha, és garantáltan nagyobb lendülettel indul az ősz.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. December 22. 08:55, vasárnap | Bulvár
Pápaszemes pingvin kelt ki a debreceni állatkertben
Különleges jövevény kelt ki a debreceni állakkertben: egy pápaszemes pingvin (Spheniscus demersus) fióka érkezése gazdagítja a park természetvédelmi törekvéseit - közölte az állatkert igazgatója az MTI-vel.